2011 m. birželio 4 d., šeštadienis

kartais antrandi lobį ,kai mažiausiai to tikiesi

taip man nutiko šiandien.
nors vakar  vakare prižadėjau mamai važiuoti kartu su ja į Halės turgų, šiandien ryte ,visgi, sudvejojau savo sprendimu,nes aptingau. Bet vis dėlto nugalėjau tinginį ir išvažiavau kartu.
prie Halės turgaus atidarė naują skuduryną.
dar labiau sudomino mane ant lanog didelis užrašas - 5lt.
aišku pasirodė tai tik apgaulė. nes vos kelios eilės drabužių buvo už 5litus.
kažkokia nematoma jėga nuvedė mane prie batų skyrelio.
irgi ką gi, ką gi.
visiškai naujos basutės ant storo kulno.
MEILĖ IŠ PIRMOJO ŽVILGSNIO.
ir tikrai nebuvo gaila sumokėti už juos beveik 20lt.
(žinant dabartinę mano finansinę būsena ,man tai daug )
dabar batukai guli mano kambaryje ,o aš laukiu ,nesulaukiu,kada galėsiu juos užsidėti.
gal ryt??







1 komentaras: