2012 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

2012 pavasaris

Šiandien žiūrėjau naujausias pavasario kolekcijas.
Ir suprantu, kad man vis labiau ir labiau pradeda patikti lengvi audiniai, plevesuojantys vėjyje.
Dėl to aš dar labiau laukiu pavasario ir šiltų orų.
O didžiausią silpnybę tikriausiai turiu vintažiniams drabužiams, o dabar apžiūrinėdama kolekcijas atradau būtent vintažinio, tarpukario laikų siluetų. Žinoma siluetas yra pritaikyti šioms dienoms. Tiesiog dvelkia nerūpestingų gyvenimu...

Anna Sui / 2012 Spring


Niekada ankščiau neteko užmesti akį į šios dizanerės kūrybą. Iš pradžių modeliai pasirodė ganėtinai perkrauti. Tačiau vis artėjant į peržiūros galą ,modeliai vis tobulėjo.
Nors nemėgstų baltos spalvos, bet tikriausiai iš visos kolekcijos labiausiai patiko baltos sukenlės.
Taip pat labai sužavėjo pėdkelnės su mažais drugeliais, TIKRAI tokių norėčiau.
Žinoma kaip ir paskutinio juodo modeliuko.


Dolce & Gabbana / 2012 Spring


Ypač paskutinės 4 suknelės man primena baroko ir flappers suknelių mišinį.
Matosi lengvas audinys ,bet siūvinėta stambiais akmenimis.


Francesco Scognamiglio / 2012 Spring


Tikriausiai antra kolekcija ,po Jean Paul Gaultier ,kuri ,šio pavasario sezone, man labai patinka.
Joje jaučiamas moters grakštumas, lengvumas, seksualumas, ir kartu stiprybė.
Būtent man tokia moteris ir turi būti.
Taip pat mirštu dėl pėdkelnių. Jos nuostabios.



nuotraukos iš Elle.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą