2012 m. kovo 21 d., trečiadienis

Įkvėpimo ieškojimas. Šukuosenos


Kadangi kaip jau ir atsiauginau savo plaukus.
Prieš 4 metus , devintoje klasėje, nusprendžiau nusirėžti savo kasas ir tada atrodžiau taip: 

Tai visus tuos 4 metus auginausi plaukus, vis juos patrumpindama.
Šiai dienai mano plaukai jau yra žemiau pečių ir aš vėl svarstau galimybę, juos patrumpinti vasarai iki pečių. Bet kai prisižiūriu įvairių šukuosenų ,kurios man be galo patinka, tas noras dingsta.
Šiaip labiausiai man patinka vadinami "varnų lizdai" ant galvos, kurį aš jau beveik atsiauginau.
Taip pat vis dažniau įkvėpimo darytis pradėjau pin-ups merginų šukuosenose.
O štai šiek tiek mano ieškojimų.





1 komentaras:

  1. Ohh... Tie balti balti plaukai su kirpčiukais ir skarele.. Tiesiog negaliu atitraukti akių :)

    AtsakytiPanaikinti