2012 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

DIY : Balinimas.


Rodau savo šios dienos eksperimentą su maikės tipo suknele.

Pirmiausiai susirandame kokį nors nereikalingą drabužį, arba tokį kurį
norima prikelti antram gyvenimui.
Man po ranka teko 100 metų spintoje gulinti "ale" suknelė.


Aš sugalvojau, kad noriu išbalinti tik vieną suknelės pusę.
Persilenkiau pusiau, tvirtai surišau.
Norint, kad ant kitos pusės nepatektų baliklio, geriausia švariąją pusę,
suvynioti į kokį nors maišelį ir jį taip pat gerai užrišti.
Stengtis kad rišimo vieta būtų ties ta vieta, iki kurios norite balinti.


Svarbiausia, ko reikia, tai - baliklis.




Galima baliklio ir vandens mišinį pasidaryti puodę  ir jį kaitinti, kad vanduo užvirtų,
bet tada jau nelabai ką bus galima valgyt iš to puodo.
Šį kartą aš pasirinkau paprastesnį būdą.
Elementarus bliūdas, pripiltas užvirinto vandens, ir įpyliau baliklio truputi.
Ir dedama tik ta vieta, kurią norima nubalinti.
Geriausia balinamą vietą ištisai judinti, kad vanduo prieitų visur tolygiai ir neliktų dėmių.


Prieš atrišant maišą, geriausia viską gerai nuskalauti.
O atrišus dar kartelį viską praplauti.
Manau geriau šaltesniu vandeniu.

Tikėjausi, kad balinama vieta nubals iki baltumo, bet dažniausiai taip nebūna,
su nenatūraliai dažytais audiniais.
Bet rezultatas man patinka ir gavosi geriau, nei aš tikėjausi.




Uploaded with ImageShack.us

2 komentarai: