2012 m. lapkričio 8 d., ketvirtadienis

Silpnybė



Sveiki,
šį vakarą nusprendžiau papasakoti apie vieną iš daugelio mano silpnybių.
Tai yra vyriški marškinėliai.
Man visada buvo mielesnis jų tipas nei moteriškų, bet aišku,
aš esu mėgėja kai kai kurie drabužiai būna per dideli.
Plius vyriškų marškinėlių piešinėliai būna įdomesni, nei moteriškų,
bent jau aš tai pastebėjau.
Tik tokie marškinėliai turi vieną minusą - kaklą.
Ji yra labai uždaras, o aš visada mėgau didesnes iškirptes.
Todėl visada įsigijus vyriškus marškinėlius iškerpu kaklą.
O dar gerai kad trikotažas neirsta, todėl apsiūti nereikia, 
užtenka tik gražiai ir tvarkingai iškirpti kaklą.
tai tiek.
gero vakaro
>.<


Maikutės pirktos Humanoje, po 2lt.


1 komentaras:

  1. sveika(s) tave uztaginau http://whitevisions-it.blogspot.com/2012/11/blogger-game.html .

    AtsakytiPanaikinti