2013 m. sausio 20 d., sekmadienis

Viktor&Rolf S/S 2013 . Truputėlis veidrodžių karalystės.



"We were thinking about clean glamour and thought of mirrors"
                                                                                                                                     V&R



Kol kas kiek mačiau pavasario kolekcijų, ši yra viena iš labiausiai patikusių.
Gal dėl to, kad joje atradau tobulą derinį, bet apie tai truputį vėliau.
O pačioje Viktor&Rolf S/S 2013 kolekcijoje vyrauja juoda ir balta spalvos.
Karts nuo karto atsiranda kitų, pastelinių spalvų, bet būtent juoda ir balta yra šios kolekcijos pagrindas. Taip pat gražiai sužaidžiama su audiniu, kuris primena metalo imitaciją.
Gal iš pirmo žvilgsnio atrodo gan keistokas tokio audinio sijonas, bet po kelių minučių suprantu ,
kad ir aš tokio visai norėčiau.
Taip pat pati kolekcija yra labai grafiška. Juodos ir baltos kontrastai, vyraujančios geometrinės formos, užrašai ant megztinių, primenantys tag'us ant miesto sienų, tik pateikiami žymiai estetiškiau.
O visą kolekciją labai pagyvina siluetuose atsirandantys maži arba dideli akcentai, primenantys veidrodi arba jo imitaciją.
Tai bateliai ,diržai, ir net delninukas,kuriame gali matyt savo atvaizdą.
O kas labiausiai sudomino, kad kai kurių kostiumų raštas buvo sukurtas iš veidrodžių
( Neaišku ar naudoją tikrą veidrodį ar kažkokią lengvesnę medžiagą, apdirbtą kaip veidrodį.).
Nors raštai sukurti iš šukių, nelabai mane sužavėjo.
O vyraujantys ilgi sijonai, dėl kurių aš šiuo metu esu pametusi galva, dar labiau priverčia pamėgti šią kolekciją.


Visas kolekcijos nuotraukas galite pamatyti ČIA.
O aš atrinkau sau labiausiai patikusius modelius.




O dabar apie tai kas mane sužavėjo labiausiai.
Tai du deriniai.
Kol kas mylimiausi mano siluetai šio pavasario/vasaros kolekcijose.
Ilgas sijonas (bent jau primena sijoną) ir kelnės suderintas su megztiniu,
kuris papuoštas grafišku užrašu.
Tikriausiai V&R šį siluetą sukūrė būtent man, nes pamilau iš karto tik pamačius šiuos derinius.
Kadangi aš net vasaromis dievinu nešioti lengvo audinio sukneles su megztinais( ir net storesniais ).






Ir pabaigai kelios kolekcijos detalės.



Nuotraukos iš Elle.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą