2013 m. rugsėjo 30 d., pirmadienis

DIY: piešinys ant puodelio





Reikės puodelio, geriausiai baltas, bet galima naudoti ir kitų spalvų puodelius.
Ir nenuplaunamo markerio, geriausiai būtų "Sharpie" firmos.
Aš dariau su paprastu, tad degant linijos tampa nebejuodos,o paruduoja.
( nuotrauka apačioje )






Nusipiešti ar užsirašyti su markeriu ką tik norite.
Kad tiksliau butų, prieš tai aš tiesiog pasidariau piešinį su paprastu pieštukų,
bet taip kad vos vos matytusi.






Nupiešus viską butų geriau, prieš degant puodelį, palaikyti jį 24 valandas.
O vėliau įdėti į orkaitę, ir palikti pusvalandžiui.
Visur rašo 350 laipsnių temperatūrą, bet mano orkaitės maksimumas buvo 270,
bet to irgi užteko.
Piešinys tik parudavo, bet kaip minėjau, dėl to kaltas markeris.
O visa kita gavosi labai gerai.





2 komentarai:

  1. O, kaip fainai!Aš vis žadu pasidaryti tai, bet vis nedrįsdavau, dabar tai būtinai reiks pamėgint!:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai samgūs puodeliai, labai tiktų mano organizuojamų vestuvių rytui. Vestuviniai tortai valgomi rytais :D

    AtsakytiPanaikinti