2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis

Humanos arba kur ką randu.


Nežinau ar kam nors bus naudinga šita informacija,
bet pateiksiu savo asmenine nuomone apie kai kurias humanos parduotuves Vilniuje.
Kadangi dažnai jose lankausi, pastebėjau, kad jų asortimentas būna daug maž vienodas,
priklausantis nuo vietos.
Kelių parduotuvių neaprašiau, nes tiesiog nė karto nesu jose buvusi.


Pylimo g. 45 / Gėlių g. 1, Vilnius
Tiesą pasakius, vienintelis geras daiktas kurį joje atradau, tai žieminis paltas.

Niekada ten nemačiau nei gerų/gražių batų ,nei dar kažko.
Tai aišku, paltų pasirinkimas šaltaisiais sezonais buvo visai neprastas.
Net kai prekės buvo po kelis litus, o dažniausiai jau nieko nebebūna gero.

 

Kalvarijų g. 166A, Vilnius
Kol dar nebuvo persikėlus į savo dabartinę vietą iš ankstesnės (į kitą puse gatvės),
tai buvo visai nebloga humana. Buvo galima rasti visai neblogų megztinių.
O dabar kelis kartus teko užeiti, tai niekur neužkliuvo akis.


Antakalnio g. 35 - 86, Vilnius
Nors pati nelabai perku, bet tiek kaimynė, tiek mama iš šitos humanos

dažnai parsineša gerų sportinių reikmenų.
Tai visokių slidininko kelnių, kombinezonų, šalmų ir pan.

 

Žirmūnų g. 2, Vilnius
Arba IKI parduotuvė.
Viena mano mėgstamiausiu humanu. Visada kažką gero atrandu.
Galima gerai pasiknisus rasti neblogų dalykėlių,
aš kaip tik savo paskutinius laimikius parsinešiau būtent iš šios humanos.
Dažnai būna neprastų batų, suknelių galima gerų atrasti.
Taip pat būna įvairių įdomių maikių.

 

Savanorių g. 65 / 1, Vilnius
Antroji neprasta humana.

Labai daug gerų dalykų esu parsinešus iš jos.
Savo mylimą lagaminą su gobelenu, gražių megztinių ir suknelių.
Net visai neblogų audinių ten esu atradus vos už kelis litus.

 

M.K.Čiurlionio g. 7 / 1, Vilnius
Po atsinaujinimo šioje parduotuvėje nebuvau, tad negaliu nieko pasakyti.

 

Trakų g. 16, Vilnius
Ankščiau buvusi visai neprasta, dabar, mano akimis, visai suprastėjus.

Nieko neįmanoma padoraus rasti.
Drabužių kokybė būna ganėtinai prasta, o kainos būna didelės.

 

Tilto g. 10 / 8, Vilnius
 Senokai ten buvau, bet kartais galima ką nors atrasti.

Bent jau ankščiau būdavo visai neblogų kelnių.

 

Didžioji g. 18/2, Vilnius
Vintažinė humana.
Seni daiktai yra seni daiktai ir aš jiems visada jaučiu silpnybę.
Apie pačią parduotuvę, tiesa pasakius,kai ji tik buvo atidaryta man ji labiau patiko. Daugiau geresnių drabužėlių buvo galima rasti.
Tiksliau dabar tik suknelių skyrius suprastėjo arba aš ateinu ne laiku.
Visada galima atrasti įdomių marškinukų ar megztinių, aksesuarų.

 

S.Batoro g.154, Naujoji Vilnia
Paskutinį kartą lankiausi prieš porą metų, tai dabar nežinau kokie reikalai.

Bet tada nepasirodė labai ypatinga.
Gerai pasiknisus, gal ir būtų galima ką atrasti.

  

 

  O šiaip aš vis labiau pradedu mėgti "vietinius" arba "rajoninius"
skudurynus. Juose galima žymiai daugiau visko atrasti.
Ir žymiai pigiau nei humanose.
Bet aišku kiekvienoj devėtų drabužių parduotuvėje, norint kažką doro atrasti,
reikia "knistis"
.

 

 


Uploaded with ImageShack.us

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą