2013 m. vasario 22 d., penktadienis

Įkvėpimas : mano močiutė



Ar jums dažnai tenka vartyti senus šeimos albumus?
Matyt kaip ir aš ,tai darote retai. Bet akademijoje gauta užduotis privertė prisiminti senas močiutės nuotraukas. Esu mačius jas ir ankščiau ir nuo tada manau kad mano močiutė buvo labai graži moteris ir taip pat labai stilinga.
Tad ji yra vienas iš mano idealų.
Jos išvaizda senose nuotraukose tiesiog mane keri. Stilius, išvaizda, laikysena, šypsena, šukuosenų įvairovė.
Net ir jos figūra man tobula.
Taip pat beveik visus savo drabužius jaunystėje ji siuvosi pati.
Ji yra mano moters idealas, nes visada įsivaizdavau tobulą moterį tokią kaip ją.

Nuotraukose ieškokite šviesiaplaukės merginos, tai ji - mano močiutė.
Ir visgi tai tik maža dalis visų jos nuotraukų.











3 komentarai:

  1. oho, tikrai graži:)) ir jūs visos panašios!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai bent mociute. kaip kokia Grace Kelly :) matyt stilius ir estetikos pojutis paveldimi. mano mociutes tai melzejos, namu seimininkes buvo, tai ir man iki stiliaus, kaip iki menulio :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai super močiutė, o dar kiek nuotraukų albume ir gražių.. Super ;)

    AtsakytiPanaikinti