2013 m. vasario 2 d., šeštadienis

Nuomonė: Vyrų mados savaitė 2013. F/W



Peržiūrėjus beveik visas kolekcijas,gaila,
bet kyla daugiau neigiamos nei teigiamos emocijos.
Pirmiausia kas darosi, ne tik moterys vyriškėja, bet ir vyrai moteriškėja.
Ir nekalbu vien apie aprangą. Pusės kolekcijų negalėjau žiūrėti normaliai,
nes akis badė "barbiški" vaikinų veidai.
Į kai kuriuos žiūrėti net buvo šlykštu.
Vyrai/vaikinai turi būti vyriški ,tiek apranga tiek veido bruožais.
Esu tokios nuomonės ir ne kitokios.
O dabar daugiau apie aprangą.
Dauguma siluetų n kartų matyti ir nieko nestebina.
Vyrauja tamsios, daugiausia juoda ir pilka spalvos.
O kai dauguma kolekcijų tiek spalva, tiek siluetu yra panašios , bent iš pirmo žvilgsnio,
iš jų puikiai išsiskiria ryškesnių spalvų kolekcijos.
Galbūt nėra jos pačios geriausios, bet bent jau pameni jas.
Aš išsirinkau 4 kolekcijas, kurios mane sužavėjo,
tad trumpai apie jas.



Berluti
daugiau nuotraukų čia

Nors pati kolekcija ganėtinai tamsi, bet negalėjau atsispirti jai.
Man primena mafijos aukso amžių, serialą "Boardwalk Empire", vienu žodžiu,
viską,kas siejasi su mafiją ir 4-6 deš.





Canali


Pirmiausia didelis pliusas už tai, kad modeliai tikrai vyriški.
Antras dalykas spalvos.
O trečias, sužavėjo paltui parinkti šviesesni arba kontrastingos spalvos pamušalai.




Viktor & Rolf 

Paprastas kostiumo siluetas,
bet daugiau žaidžiama su audinių raštais.
Naudoja daug grafinių elementų.
Patiko, kaip galima pagyvinti paprastą drabužio siluetą, neįdedant daug pastangų.






DSquared2 

 
Ši kolekcija man nr1.
Nors ir nė viskas man joje patiko, mielai daugumą džinsų pakeisčiau į siauresnius
arba tiesiog į kostiumines kelnės. Tai tikriausiai didžiausias minusas,bent jau man.
Įdomūs siluetai, kai kurie dvelkia praeitimi.
Ryškūs  raštai ir spalvos derinami su neutraliomis spalvomis.
Tokios detalės kaip ryški nosinaitė kišenėje, petnešos, ar įvairiaspalvė varlytė tiesiog
mane žavi.

  
 nuotraukos iš vogue

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą