2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Londonas'13


Nors grįžau prieš savaitę, tiesiog sunku įsivažiuoti į mokslus ir aplamai gyvenimą čia.
Norisi dar paatostogauti ir patinginiauti, nors yra daug darbų.
Bet po truputi stengiuosi.

Trumpai apie Londoną.

Pats miestas man tikrai patiko, nors oras ir buvo ganėtinai vėsus. Tačiau tai netrukdo vietinėms
merginoms/moterims ne tik kad vaikščioti su bateliais bet buvo ir tokių, kurios prie +5 lakstė plikomis kojomis. Man buvo šiurpu į jas žiūrėti, nors iš kitos pusės pavydėjau baltu pavydu.
Galbūt tikėjausi išvysti daugiau ekstravagantiškų žmonių, dėja jų sutikau vos du.
Transportas. Pirmas supratimas, kad sistema tiesiog tragiška. Vėliau įsigijus savaitinius transporto bilietus tapo žymiai papraščiau  keliauti. Kur galima nukeliauti su metro, viskas aišku, bet ten kur jie nevažiuoja ir reik į tą pusę nusigauti, tai tiesiog tragedija. Bent man nepatiko tas amžinas persėdimas iš vieno autobuso į kitą.
Klubai/Barai. Vieną vakarą tiesiog norėjom kažkur nueiti. Aišku yra sunku susiderinti ,kai yra 5 žmonės su skirtingais pomėgiais. Asmeniškai aš sau vietelės neužmačiau. Barai arba jau per daug išpustyti ir klasiški arba jau per daug klubinio tipo,kad net per muzika susikalbėti neįmanomą.
Bet gal tiesiog neužmatėm kažko kitokio.
Pankų rajonas arba Camden townas paliko įspūdi, nors ne tokį kokį tikėjausi.
Nors seilės tyso nuo gražių dalykėlių ir aplinkos, man jis truputi per daug priminė didžiulę turgavietę. Bet aišku mes ten atvykome jau sutemus, tai vaikščiojom tik pagrindine gatve į užkampius nelabai lindom.
Apsipirkimas ir parduotuvės. Dėja mano didžiuliam nusivylimui beveik nieko sau nenusipirkau.
Kainos nėra labai didelės, tikrai galima kažką nusipirkti, bet aš pati nesupratau kas nutiko. Ar aš tiesiog tapau labai išranki ar tiesiog neradau to,kas man tikrai patiktų. Dar galvoju viena iš problemų, kad tiesiog daugumos kolekcijų drabužiai yra labai šviesių spalvų, o aš tiesiog tokių nenešioju ir nemėgstu.
Muziejai. Buvau tik dviejuose.Pirmasis mokslo muziejus. Mane tikrai sužavėjo. Daug kas pateikta žaidimo formą ir ne tik vaikai bet ir saugusieji mielai atsipalaiduoja ir linksmai leidžia laiką spręsdami galvosūkius ar atlikdami testukus. Antrasis tai Viktorijos ir Alberto muziejus. Prisipažinsiu, visko nemačiau. Apibėgau tik man aktualias ekspozicijas + dar tas kurios buvo pakeliui. Tikrai verta aplankyti juvelyrikos salę. Labiausiai pakerėjo. Tokių grožybių mačiau.
Nuotraukų nedaug, nes iš tiesų daugiau mačiau naktinį/vakarinį Londoną, o fotoaparatas ganėtinai prastai fotografuoja vakare.
O naktinis klaidžiojimas po Londoną tik atvykus ir bandymas nusigauti bent iki kokios nors vietos,kur būtų galima pernakvoti ir vos spėjimas į lėktuvą ,kuriuo turėjom grįžti į Lietuvą, tik dalis patirtų nutikimų.
Kol kas tiek, tuoj pradėsiu vėl normaliai rašyti.
Tikiuosi.






2 komentarai:

  1. Nežinau, gal ten ir buvot, bet šiaip rytuose (bet ne per daug į rytus, nes ten jau lietuviai įsikūrę, o to rajono geriau vengt:D) maždaug shoreditch apylinkėse yra visai gerų neišpustytų barų/vietų pasisėdėjimui. Kai kurie, aišku, jau su biški perlenkta hipsterio lazda.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. mes baru ieskojom centre tai ten jau tokie labai prabangus. kad as be tam tikros aprangos jausciausi nejaukiai tenais :D. o siaip gyvenom indu rajone tai pas mus tik kebabai ir pan kiek uzmatem :D. :)
      matyt kita kart kai vaziuosiu teks labiau pasidometi.

      Panaikinti